tisdag 10 juni 2008

Hej här är jag.

Jo jag lever och jag har det rätt bra, sommaren är på gång trots att vädret varit riktigt dåligt ett tag. Har fått klart för mig att jag är saknad...... Min blogg har lästs av många och uppenbarligen startat diskussioner bland "innebandynördarna". Många har varit beskyllda för att vara Klykskott men fortfarande är jag anonym.
Pallar jag pressen att återkomma med bloggen?
Ja det gör jag, har faktiskt läst hemsidor och tidningsartiklar och lyssnat på en hel del rykten och det händer faktiskt en hel del intressant.
Funderar på att om jag på allvar ska ta upp bloggandet igen byta plats och använda en annan typ av blogg. Skulle vara roligt att på ett bättre sätt få respons på mina inlägg. I denna blogg måste man logga in för att skriva kommentar. Jag kan egentligen inget om bloggar så är det någon som vet något bra ställe att lägga upp bloggen på så maila klykskott@gmail.com
-David, tack för inbjudan på kaffe på förbundet. Behöver jag cykelhjälm om jag kommer? Visst jag har varit lite kritisk mot förbundet ibland men så farligt är det väl ändå inte?? Om jag kommer upp på kaffe så tar jag med fikabröd.
-Satsar just nu all min energi på fotbolls-EM men eventuellt blir det tid till blogg.
-Kul att Daniel Andersson fick göra en riktigt bra match.
-Zlatan, det är han som ska ta oss långt i EM. Ingen annan har hans kompetens.

Håll ögonen på klykskott chansen är stor att han pallar trycket och återigen förgyller innebandy umeå med sin blogg.

2 kommentarer:

Innebandyenligtmig sa...

Kaffe på förbundet... ha ha, du som redan är där flera gånger i veckan. Så paff D kommer att bli...
Myten Klykskott... bruten
*ler*
Kul att se att du lever i af. Vi ses i hallarna i höst.

klykskott sa...

Hm... ska du spräcka myten om klykskott. Dom ha faktiskt hyfsat kaffe på förbundet.