söndag 6 april 2008

Inte händer det mycket inte.

Hemma igen från Stockholm, går igenom hemsidorna för att uppdatera mig. Men det finns ingen information om vad som händer. Hemsidorna dör i princip så här efter säsongen.
Vad blev det av Thorens "värvning" av flicklaget från Holmsund?
Vilka spelare har Sandåkern och Thoren intresse av inför nästa säsong?
Synd, hade varit kul att köra lite Silly Season snack.
Täfteå blir vinnarna i Silly i div 3 herrar, Labbe, Joel Hedlund, Daniel Pettson, ev någon fler nedvarvande spelare. Frågan är varför man förstärker, man vill och kan inte gå upp i 2an.
Hallen är för liten och någon dispens får man inte, eller?
Sävar satsar hemvävt, tränare från egna led. Rätt hoppas jag.
Patrik Eklund till Iksu, isåfall snacka tung förlust för Umeå City. Alla ledare verkar stå helt frågande. "Jamen han tillhör ju familjen" "Jag trodde att någon annan skulle prata med honom"
Skulle kännas konsigt med Putte i en annan klubb än City. Men nog blir han kvar, jag tror inte han byter lag nu när SSL väntar.
IKSUs damer återigen i final i Globen, RESPEKT!! Curt och Grubbe gör det bra inget snack om den saken. Men jag tycker inte dom varit så fantastiskt bra i år. Balrog vinner finalen.
Dalen åkte ut med dunder och brak både herr och dam. Nu ropas det på tränar byte. Ja inte vet jag, det kanske är dags att Urban satsar fullt ut på sportchefsrollen.
Kul att Örjan stog på sig och fick sin vilja fram mot styrelsen. Det är klart att han ska bestämma hur träningen ska läggas upp.

Inga kommentarer: