fredag 25 januari 2008

Hoppsan, det var tydligen ett hett ämne.

Det finns tydligen många åsikter om mitt senaste blogginlägg. Men jag tycker ändå att jag har rätt.
-Det finns två falanger i Umeå.
-Innebandyfamiljen är för liten många sitter på alldeles för många stolar.
-Nej, jag misstror inte grabbarna på förbundet. Anklagar dom inte för jäv.
Nog om detta.
I morgon är det innebandy fest. Ska vara där hela dagen. Blir jag riktigt less så skippar jag Ersboda-Frösön.
Ska bli kul att se Rig, Emil Strandvad, Rickard Eriksson och Max Wahlgren.
Ska bli roligt att se Dalens herrar och damer, bröderna Boden speciellt.
Ska Hörna övertyga mig om sin storhet?
I Ersboda ska jag se en av mina favoriter Zacke, jag tror att han kommer att dominera i 2an också. Har väl hittils lyckats väldigt bra.
Ska bli roligt att kolla arrangemanget runt matcherna också. Lyckas arrangörerna med det tro?
-Det är klart Mona sparkar Per Nuder, vem vill ha en minister med det namnet?
-Tommy Sjödin petas, det var nog på tiden. Utfryst skriker tidningarna. Inte tillräckligt bra är nog rätt svar.
-Kajsa Varis dopad igen, hur dum får man vara.
-Rade Prica till Sunderland, det är fler än Lagerbäck som ser kvaliteten hos honom.




Inga kommentarer: